Perakende Satış Noktası Sistemi Bilgi Güvenliği Hizmetleri

Perakende satış noktasının işleyişine yönelik merkez, mağaza, kasa ve dış sistem entegrasyonlarına ait bilgi sistemleri altyapısının güvenliğinin sağlanması amaçlanmaktadır.

Hizmet Kapsamı:

  • Perakende satış noktası sistemi bilgi güvenliği politikasının oluşturulması,
  • Rollerin ve sorumlulukların belirlenmesi,
  • Sorumluluk matrislerinin oluşturulması,
  • Zararlı yazılımlara karşı bir politikaların geliştirilmesi,
  • Erişim yönetim politikasının oluşturulması,
  • Bilgi güvenliği ihlal olaylarının yönetilmesi,
  • Düzeltici faaliyetlerin saptanması ve yönetilmesi,
  • Kapasite yönetimi ve planlamalarının yapılması,
  • Performans değerlendirmelerinin yapılması,
  • Varlık envanterlerinin oluşturulması,
  • Risk envanterlerinin oluşturulması,
  • Yedekleme politikasının oluşturulması (veri ve ağ cihazlarına ait yapılandırmalarının yedeklenmesi),
  • Güvenlik duvarı, yönlendirici gibi ağ ekipmanlarının standartlarının hazırlanması,
  • Sisteme dahil olan sunucu, PC (Masaüstü/Mobil), mobil cihaz gibi tüm ekipmanın kuruluş standartlarının hazırlanması,

Kapsamı Tamamlayıcı Hizmetler:

  • Sistemde kurulu programların dönemsel olarak gözden geçirilmesi
  • İşletim sistemi servislerinin dönemsel olarak gözden geçirilmesi
  • Erişim haklarının dönemsel olarak gözden geçirilmesi
  • Varlık ve Risk envanterlerinin dönemsel olarak gözden geçirilmesi
  • Yeniden ve artık risk değerlendirmelerinin yapılması
  • Risk olasılığı azaltma faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi
  • Dönemsel penetrasyon (iç ve dış sızma) testlerinin yapılması ve raporlanması
  • Yasal süreçlere uyumun teminini sağlayacak faaliyetlerin gerçekleştirilmesi
  • internet ve veri hatlarının kullanımının incelenmesi, dar boğazların belirlenmesi (satüre durumların belirlenmesi)

POS Yardım Masası’na 365 gün 08:30-23:30 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.

POS Yardım Masası