Perakende Satış Noktası Sistemi Sürüm / Yama Yönetimi Hizmetleri

Hizmet kapsamında perakende satış noktası sistemi işleyişine yönelik merkez, mağaza, kasa ve dış sistem entegrasyonlarına ait bir sürümdeki, bir veya birçok değişikliği planlı şekilde canlı ortama aktarmak ve canlı ortamda takip etmek amaçlanmaktadır.

Hizmet Kapsamı:

  • Sürüm planlama çalışmalarının yürütülmesi,
  • Kabul testlerinin yapılması,
  • Sürümün canlı ortama geçiş hazırlıklarının yapılması,
  • Sürümün yaygınlaştırılması,
  • Sürüm ve yaygınlaştırmanın tamamlanması / izlenmesi,
  • Acil sürümlerin yönetimi,
  • Sürüm ve yaygınlaştırmanın kabul kriterlerinin belirlenmesi,
    • İşletim sistemi ve anti-virüs kabul kriterleri
    • Kritik ağ cihazları kabul kriterleri
    • POS yazılımları kabul kriterleri
    • Sürüm ve yaygınlaştırma öncesi kabul kriterleri
  • Yeni veya güncellenen POS yazılımlarının sistemlere yüklenmesi,
  • Anti-virüs yazılımlarının sistemlere yüklenmesi / güncellenmesi,
  • İşletim sistemi sürüm (versiyon) değişikliklerinin sistemlere yüklenmesi,
  • İşletim sistemi servis paketi değişikliklerinin sistemlere yüklenmesi,
  • İşletim sistemi güvenlik yamalarının sistemlere yüklenmesi,
    • Kritik güvenlik yamalarının maksimum 1 ay içinde
    • Kritik olmayan yamaların maksimum 3 ay içinde

POS Yardım Masası’na 365 gün 08:30-23:30 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.

POS Yardım Masası