Değerli Müşterilerimiz / İş Ortaklarımız,

Tüm dünyayı ve ülkemizi etkisi altına alan COVID-19 salgınına karşı POS AŞ olarak aldığımız önlemlerle ilgili sizleri bilgilendirmek isteriz. Öncelikli olarak çalışanlarımızın sağlık ve güvenliğini korumak ve buna paralel olarak sizlere eksiksiz hizmet vermeye devam etmek en büyük önceliğimizdir.

Bu doğrultuda alınan önlemleri aşağıda bulabilirsiniz:

İş Sürekliliği Hakkında

  • Tüm hizmetlerimiz, yeni çalışma düzenine rağmen eksiksiz olarak devam etmektedir. Yardım Masası, Teknik saha hizmetleri ve depo sevkiyat hizmetlerini sağlamaya devam etmekteyiz.
  • POS Yardım Masası hizmetleri, sokağa çıkma yasağının uygulandığı günlerde de evden çalışma yöntemiyle kesintisiz devam etmektedir. POS Yardım Masamız 365 gün 08:30-23:30 saatleri arasında 0216 373 4900 (pbx) / 0216 210 0373 telefon numaralarımızdan ve destek@pos.com.tr e-posta adresi üzerinden sizlere hizmet vermeye devam edecektir.
  • Uzaktan ve dönüşümlü çalışma sistemine geçilmiştir. Palladium Tower’da çalışan personellerimiz uzaktan çalışmakta olup, Depo ve Saha Hizmetleri ekibinde dönüşümlü çalışmalar devam etmektedir.
  • Covid-19’a karşı alınan önlemler kapsamında tüm ofislerimiz dezenfekte edilmiştir. Dezenfekte işlemleri periyodik olarak ya da ihtiyaç duyulması halinde tekrarlı olarak gerçekleştirilmektedir.
  • Tüm ofislerimize, ofis içi hijyen kuralları göz önünde bulundurularak dezenfekte ve koruyucu malzemeler yerleştirilmiştir. Malzemeler çalışanlarımızın ihtiyaçları doğrultusunda yenilenmektedir.
  • Çalışanlarımız Covid-19 salgını, alınacak önlem/tedbirler, sosyal mesafenin önemi, 14 gün karantina kuralı gibi konularda sanal ortamda mesajlar ve videolarla bilgilendirilmiştir. İş Sağlığı Güvenliği Uzmanımız, işyeri hekimimiz ve Sağlık Bakanlığı tarafından yayınlanan/paylaşılan yol gösterici doküman ve içerikler düzenli olarak çalışanlara iletilmektedir.
  • Ofislerimize gelen ürün ve kargolar hijyenik koşullara uygun olarak dezenfekte edilmektedir.
  • İş amaçlı yurt dışı seyahatleri iptal edilmiş; yurt içi seyahatleri sınırlandırılmıştır.
  • Yüz yüze yapılması planlanan tüm iç toplantılar ve iç eğitimler iptal edilmiştir. Eğitim ve iç toplantılar iş sürekliliğinin sağlanması amacıyla online olarak yapılmaya devam etmektedir.

Çalışanlarımızın olduğu gibi müşterilerimizin sağlığı da bizler için oldukça önemlidir. Bu amaçla;

  • Mağazalarda müşterilerimize hizmet veren saha ekiplerimiz Covid-19 salgını ve alınacak önlemler konusunda bilgilendirilmiştir.
  • Ekiplerimiz koruyucu ekipmanlarını kullanarak (maske, eldiven, dezenfektan) ve sosyal mesafe kurallarına uygun olarak çalışmalarına devam etmektedir.
  • Saha ekiplerimiz tarafından kullanılan araçlarımızda sosyal mesafe kuralları gözetilerek şehir içi seyahatler yapılmaktadır. Yanı sıra araçlara dezenfekte malzemeleri yerleştirilmiştir. Araç temas noktaları kullanıcılar tarafından kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.
  • Ekiplerimiz tarafından kullanılan tüm elektronik gereçler dezenfekte edilmektedir.

Hijyen kurallarını eksiksiz ve sürekli uygulayan, sosyal mesafeyi koruyarak hizmet veren saha ve depo ekibimize teşekkürler.

Cihazların Dezenfekte Edilmesi Hakkında

POS AŞ olarak Koronavirüs (COVID-19) salgınını yakından takip ediyor ve doğru adımlar atmak için öncü kamu ve sağlık yetkililerinin güncel yönlendirmelerine başvuruyoruz.

Ödeme sistemi ekipmanlarının en iyi şekilde dezenfektasyonu için Toshiba’nın temizlik rehberine ve ürün bakım kılavuzlarına bakabilirsiniz.

Kasa sistemlerinin mağaza açılışlarına hazırlanması hakkında

Koronavirüs (COVID-19) salgını sebebiyle zorunlu haller dışında evde kalmamız gereken bu dönemde, uzun süre kullanılmayan veya elektriğinden kapalı durumda olan kasalarınızın ve mağaza bilgisayarlarınızın sabırla beklediğimiz açılış gününe hazır olabilmesi için size birkaç hatırlatmada bulunmak isteriz.

  • Mağazalarınız satışa açılmadan en az bir gün önce tüm kasa sistemlerinizi (Kasa-Mağaza bilgisayarı-tablet vb.) elektriğinden açarak çalışır duruma getirmeniz ve aşağıdaki önerilerimize ilişkin kontrolleri yapmanız, açılış günü yaşayabileceğiniz olası sorunların önüne geçmenize olanak sağlayacaktır.
  • Kasa yazıcıları içindeki kâğıt ruloların kontrol edilmesi faydalı olacaktır.
  • Kasaların program, yazıcı ve işletim sistemi saati ve tarihini kontrol etmeniz faydalı olacaktır.
    • Yazıcıya ait tarih ve saat bilgisini ilk açıldığında ”Mali Bellek Doğru Çalışıyor” ibaresinin yazıldığı yazıcı açılış bilgisi baskısından kontrol edilebilir.
  • Kasalarınız ilk açıldığında ekranda Z raporu alınız uyarısı veriyorsa, Tarih saat kontrolleri ile yazıcı kâğıt rulolarının öncelikle kontrollerinin yapılması faydalı olacaktır. Bu kontroller sonrası Z raporunu alabilirsiniz.
  • Kasalarda tanımlı ürün fiyatlarının güncel ve doğru olduğundan emin olabilmeniz için, günlük stok kartı aktarımlarını mağazalarınız açılmadan önce kontrol etmeniz ve yapmanız faydalı olacaktır. *GeniusOpen yazılımını kullanan müşterilerimiz Genius Report uygulamasındaki “Kasa Aktarım Raporu” üzerinden kontrolleri yapılabilirler.
  • Mağaza açılış gününde aktif olması gereken kampanyaların kasalarda test edilmesi, gün içinde yaşanacak kampanya problemlerinin önüne geçecektir.

*GeniusOpen yazılımını kullanan müşterilerimiz Kasa  uygulamasındaki “Aktif Kampanya Listesi” butonuna basarak kampanya listesini kasa ekranında görüntüleyebilirler.

  • Kasalarda satışa başlamadan önce döviz kuru bilgilerinin güncel olduğunun kontrol edilmesi faydalı olacaktır.
  • Bu süreçte personel/kasiyer değişikliklerinin olabileceği düşünülerek aktif kullanıcı ve satıcı bilgilerinin kasalarda çalışır durumda olduğunun test edilmesi faydalı olacaktır.
  • Kasaların sol alt köşesindeki Merkez=OK ve Mağaza=OK ibaresinin olduğunu kontrol etmek, Merkezi işlemlerin kasalarda sağlıklı çalışmasına olanak sağlayacaktır.
  • Kasa -> Merkez ve Merkez -> Kasa arasındaki haberleşmede problem olmaması için aşağıdaki servislerin kontrol edilmesi uygun olacaktır. Bu kontoller satış raporlarının doğru olmasını ayrıca kampanya vb. aktarımların düzgün çalışmasını sağlayacaktır.
    • Mağaza Bilgisayarında; “Windows Services” altında bulunan “Genius” ile başlayan windows servisleri (Örnek : GeniusXMLImporter, vb.) veya “POS” ile başlayan windows servisleri (Örnek : PosMessageImporter, vb.)

Saygılarımızla

POS Yardım Masası’na 365 gün 08:30-23:30 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.

POS Yardım Masası