Yardım Masası Destek Hizmeti, POS AŞ müşterilerinde kurulu olan satış noktası sisteminde meydana gelebilecek sorunların çözümlenmesi, analiz edilmesi ve bu doğrultuda müşteri ihtiyaç ve taleplerinin karşılanması için sağlanan satış sonrası destek hizmetidir.
Bu hizmet kapsamında POS Yardım Masası’nı arayan müşterilerin satış noktası sisteminde bulunan fonksiyon ya da parametrelere yönelik “Nasıl yaparım?” soruları yanıtlanmaktadır. Ayrıca kod değişikliği gerektirmeyen sorunları çözerek son kullanıcı desteği verilmektedir ve çağrıların takibi yapılarak aylık olarak raporlanmaktadır.
Müşterilerimiz, Yardım Masası Destek Hizmeti’ni mevcut yıllık destek paketlerinden kendilerine uygun olanı tercih ederek temin edebilecekleri gibi, gerektiğinde çağrı bazlı ücretlendirilen hizmet şeklinde de faydalanabilirler.
Yardım Masası Destek Hizmeti için iletişimde olduğunuz POS AŞ müşteri temsilcisiyle veya çözüm ortağının temsilcisi ile iletişime geçebilirsiniz.
POS Yardım Masası çalışma saatleri ve iletişim bilgileri için “Destek Hizmetleri ve İletişim Bilgileri” sayfamızı ziyaret ediniz.