POS AŞ Yardım Masası Yazılım ve Donanım Desteği

POS AŞ, Genius yazılımlarına ek olarak Toshiba SurePOS ve TCx terminalleri ile Datalogic marka barkod okuyucuları (scanner) için bakım ve onarım hizmetlerini sağlamaktadır.

Destek hizmeti talepleri için POS AŞ çözüm ortağı ya da POS AŞ Yardım Masası’yla iletişim kurulmaktadır.

POS Yardım Masası çalışma saatleri: 365 gün, 08:30 – 23:30

Yerinde ya da teknik servis noktasındaki bakım ve onarım hizmet talepleri için iletişim bilgileri:

POS Yardım Masası telefon numarası: 0216 373 49 00 / 0216 210 0 373

POS Yardım Masası e-posta adresi: destek@pos.com.tr

POS AŞ Teknik Servis Adresi: Kayışdağı Caddesi, Elvan Sokak, Pasifik Plaza No:6, Blok Giriş Katı, 34376, Ataşehir

POS Yardım Masası’na 365 gün 08:30-23:30 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.

POS Yardım Masası