TÜRKİYE çapındaki Mudo mağazalarında kullanıma alınacak yeni nesil yazar kasalarla müşteriler ödeme için kasaya geldiklerinde interaktif deneyimler yaşayacak. Perakende sektörünün yenilikçi markalarından Mudo ile 20 yılı aşkın süredir perakende sektörü için donanım ve yazılım ürünleri sunan POS A.Ş, mağazada alışveriş deneyiminde çığır açacak bir işbirliğine imza attı. Yeni nesil alışveriş deneyimi için Türkiye çapındaki 117 Mudo mağazasına POS A.Ş tarafından Toshiba multitouch TCxWave POS donanımı ve Toshiba TCxDisplay multitouch müşteri ekranları kuruldu. Türkiye’de ilk kez Mudo tarafından kullanılacak Toshiba TCxWave POS donanımı ve Toshiba TCxDisplay multitouch müşteri ekranları alışveriş anında müşterilere etkileşimli alışveriş deneyimi sunarak ezberleri bozuyor. Kurulan yeni nesil yazar kasalar, mağaza içinde müşterilerin, istedikleri bilgi ve içeriklere erişmelerine imkân tanıyor. POS A.Ş.‘nin Genius Open yazılımı sayesinde yeni nesil yazar kasalar kasa personelinin işini kolaylaştırarak alışverişin kısa sürede sonlandırılmasını sağlıyor. Mudo müşterileri yeni nesil yazarkasalar sayesinde alışveriş için kasaya geldiklerinde kendilerine özel indirimlerden de faydalanabiliyor. Mudo ile 20 yılı aşkın süredir birlikte çalıştıklarını hatırlatan POS A.Ş. Genel Müdürü Feridun Yuğaç, konuyla ilgili olarak; “Alışveriş kavramı tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de değişiyor. POS A.Ş olarak Toshiba’nın bu alandaki en yenilikçi ürünlerini 22 yıldır müşterilerimize sunuyoruz” diye konuştu. Mudo mağazalarında yaşanan dönüşümle ilgili Mudo Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Taviloğlu is ” 50 yıllık bir marka olarak müşterilerimizin beklentilerini en iyi şekilde karşılamak ve perakendenin yeni teknolojilerine en hızlı şekilde uyum sağlamak önceliklerimiz arasında. Bu alandaki en yeni ve en gelişmiş teknolojilere yatırım yaparak, müşterilerimizin Mudo’da yaşadığı alışveriş deneyimini etkileşimli, hızlı, kolay ve avantajlı bir noktaya taşıyacağımıza inanıyoruz” dedi.