Perakende sektörüne yazarkasa donanım ve yazılım ürünleri, proje yönetimi ve danışmanlık gibi uçtan uca çözümler sunan POS A.Ş., Kategori Mağazacılığı Derneği’nin gerçekleştirdiği organizasyonda ürettiği yeni nesil ödeme araçlarıyla mağaza deneyiminde sağladığı kolaylıkları paylaştı.
Konferansa konuşmacı olarak katılan POS A.Ş., Müşteri Destek Hizmetleri Müdürü Şükrü Tütüncü, “GeniusOpen ile Yeni Nesil Perakende Çözümlerinde Farklı Yaklaşımlar” başlıklı konuşmasını yaptı. Ayrıca konferans alanındaki POS A.Ş. standında mağaza içi alışveriş deneyimini özelliştirmeye yönelik yeni GeniusOpen Satış Asistanı Çözümü tanıtıldı.
Alışveriş deneyimine tablet çözümü eklendi
Alışveriş kavramı tüm dünyada önemli bir dönüşüm içerisinden geçiyor. POS A.Ş. alışverişi bir alım-satım işleminin ötesine taşıyarak bireysel ihtiyaçlara göre anında çözüm geliştirilen başlı başına bir deneyim haline getiriyor. POS A.Ş. Genius Open Satış Asistanı Tablet çözümü satış asistanının mağaza içinde müşteri ile birebir iletişim kurarak satış işlemini başlatmasına imkan sağlıyor. Tablet çözümü ile yeni müşteri kaydının oluşturulması, mevcut müşteri bilgilerinin güncellenmesi, CRM uygulamaları ve müşteri puan/kampanyalarının gerçekleştirilmesi, depo ve satış uygulamaları ile entegre çalışarak bilgilerin anında iletilmesi gerçekleştirilmektedir.. Ek olarak eve teslim fonksiyonu; GeniusOpen tablet uygulamasındaki müşteri ekranında girilmiş olan bilgiler kullanılarak ürünlerin müşteri adresine sonradan teslimatının yapılmasına imkan sağlıyor.