POS A.Ş, Mudo’nun Türkiye çapındaki 117 Mudo mağazasındaki satış noktalarını Toshiba multitouch TCxWave yeni nesil yazarkasa/POS ve Toshiba TCxDisplay multitouch müşteri ekranlarıyla donattı. Mudo Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Taviloğlu, yaklaşık 1.5 milyon dolarlık maliyetle tamamlanan bu dönüşüm sayesinde tahsilat sürecinin daha hızlı ve verimli hale geleceğini, önemli oranda maliyet tasarrufu sağlanacağını, bunun da önümüzdeki 2-3 yıl içinde kârlılığa 2-3 puan arasında katkı yapacağını vurguluyor.
1.6 MİLYON MUDO KART AKTİF OLARAK KULLANILIYOR
Mudo müşterileri kasaya geldiğinde, kendilerine dönük “dokunmatik” özellikli Toshiba TCxDisplay ekranından kampanyaları görebiliyor, kasa görevlisinin yönlendirmesiyle yeni Mudo Exclusive kartlarıyla ilgili istenen bilgileri girip kartlarını anında alabiliyor veya kart bilgilerini güncelleyebiliyor. Kart puanlarının da görülebildiği ekrandan müşteri örneğin, beğendiği ancak o mağazada bedeni olmayan ürünlerin başka hangi mağazada kaç adet bulunduğunu da görebiliyor. Mudo müşterileri yeni nesil yazarkasalar sayesinde alışveriş için kasaya geldiklerinde kendilerine özel indirimlerden de faydalanabiliyor. Taviloğlu bu noktada, şimdiye kadar 2.4 milyon adet Mudo kart dağıttıklarını, bunların 1.6 milyonunun aktif olarak kullanıldığını belirtiyor.
POS A.Ş. Genel Müdürü Feridun Yuğaç, projeyle ilgili şu değerlendirmeyi yapıyor: “Alışveriş kavramı tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de değişiyor. Alışveriş deyince artık sadece bir alım-satım işleminden değil, bireysel ihtiyaçlara göre anında çözüm geliştirilen başlı başına bir deneyimden söz ediyoruz. POS A.Ş. olarak Toshiba’nın bu alandaki en yenilikçi ürünlerini 22 yıldır müşterilerimize sunuyoruz. Mudo’nun kullanacağı yeni nesil yazarkasalar sayesinde Mudo müşterileri de bu deneyimden faydalanabilecek, kendilerine anlık sunulan yenilikçi alışveriş deneyiminden faydalanabilecek.”
İRAN, SUUDİ ARABİSTAN VE GÜRCİSTAN’DA MAĞAZA AÇILACAK
Ömer Taviloğlu, Mudo’nun 2016 yılı performansı ve 2017’ye yönelik beklentilerini ise şöyle paylaşıyor: “Bu yıl 7 mağazamızı tamamen yeniledik. 6 mağazamızda da dönüşüm yaptık. 3 yeni mağaza açtık. Ara verdiğimiz yurtdışı faaliyetlerini de yeniden başlattık. Bildiğiniz gibi Turquality kapsamına alınmıştık. Bu destekle birlikte KKTC biri konsept olmak üzere iki mağaza açtık. Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de de 1000 metrekare alana sahip bir konsept mağazayı hizmete soktuk. Önümüzdeki yıl 5 yeni mağaza açmayı planlıyoruz. Yurtdışında aralarında İran, Suudi Arabistan ve Gürcistan da olmak üzere yurtdışında mağazalar açacağız.”
Bu yıl 380 milyon TL ciro beklediklerini açıklayan Taviloğlu, bu rakamın 2015 cirosu olan 420 milyon TL’nin altında kalacağına dikkat çekiyor. Taviloğlu, “Şubat ve mart aylarının geçen yıllara göre durgun geçmesi, 15 Temmuz başarısız darbe girişimi ve turizmdeki sorunlar bu ciro kaybında en önemli etkenler oldu. 2017’de başta turizm olmak üzere olumlu gelişmeler kaydedilebilirse 2015 yılı cirosunu geçebileceğimizi düşünüyorum” diyor.
Satışların dağılımıyla ilgili de bilgiler paylaşan Ömer Taviloğlu, cironun yüzde 60’tan fazlasının Mudo Concept, dolayısıyla mobilya ve benzeri ürünlerden geldiğini vurguluyor.
Bu yıl 380 milyon TL ciro beklediklerini açıklayan Taviloğlu, bu rakamın 2015 cirosu olan 420 milyon TL’nin altında kalacağına dikkat çekiyor. Taviloğlu, “Şubat ve mart aylarının geçen yıllara göre durgun geçmesi, 15 Temmuz başarısız darbe girişimi ve turizmdeki sorunlar bu ciro kaybında en önemli etkenler oldu. 2017’de başta turizm olmak üzere olumlu gelişmeler kaydedilebilirse 2015 yılı cirosunu geçebileceğimizi düşünüyorum” diyor.
Satışların dağılımıyla ilgili de bilgiler paylaşan Ömer Taviloğlu, cironun yüzde 60’tan fazlasının Mudo Concept, dolayısıyla mobilya ve benzeri ürünlerden geldiğini vurguluyor.
http://www.psmmag.com/haber/mudo-yeni-bir-alisveris-deneyimi-baslatiyor/1143385