Türkiye çapındaki Mudo mağazalarında kullanıma alınacak yeni nesil yazar kasalarla müşteriler ödeme için kasaya geldiklerinde interaktif deneyimler yaşayacak.
Türkiye çapındaki 117 Mudo mağazasına POS A.Ş. tarafından Toshiba multitouch TCxWave POS donanımı ve Toshiba TCxDisplay multitouch müşteri ekranları kuruldu. Kurulan yeni nesil yazar kasalar, mağaza içinde müşterilerin, istedikleri bilgi ve içeriklere erişmelerine imkân tanıyor. POS A.Ş.’nin Genius Open yazılımı sayesinde yeni nesil yazar kasalar kasa personelinin işini kolaylaştırarak alışverişin kısa sürede sonlandırılmasını sağlayacak şekilde lanse ediliyor. Mudo müşterileri yeni nesil yazar kasalar sayesinde alışveriş için kasaya geldiklerinde kendilerine özel indirimlerden de faydalanabiliyorlar.
POS A.Ş. Genel Müdürü Feridun Yuğaç, Mudo CIO’su Rasim Manavoğlu ve Mudo Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Taviloğlu’nun katılımı ile gerçekleştirilen toplantıda Taviloğlu şu açıklamayı yaptı: “50 yıllık köklü bir marka olarak müşterilerimizin beklentilerini en iyi şekilde karşılamak ve perakendenin yeni teknolojilerine en hızlı şekilde uyum sağlamak önceliklerimiz arasında. Bu alandaki en yeni ve en gelişmiş teknolojilere yatırım yaparak, müşterilerimizin Mudo mağazalarında yaşadığı alışveriş deneyimini etkileşimli, hızlı, kolay ve avantajlı bir noktaya taşıyacağımıza inanıyoruz.”
http://www.cio.com.tr/haber/mudoda-interaktif-donem-basladi/