Mağazalarda bir arızayla karşılaşıldığında bunun derhal çözülmesi gerekiyor. POS A.Ş. bu anlamda işini çok iyi yapıyor.
Müşteri memnuniyetinin ve geri dönüş hızının arttığını gözlemledik. Kasiyerlerimizin başarı grafikleri yükseldi ve daha verimli çalışmaya başladılar. Bu çözüm bize bu açık mimariyi sağladı.
Mağazalarımızda müşterilerin işlemlerini eskiye nazaran çok daha hızlı şekilde yürütebilir hale geldik. Şu anda kasada donanımsal bir sorun olmadıkça satış işlemlerinde bir aksama yaşamıyoruz.
GeniusOpen kampanya modülü ile müşteri sadakatini oluşturmak, geliştirmek ve sürdürmek mümkün oldu. Ayrıca, müşteri ürün satış iadelerinde kampanya koşulları ile iade alabiliyor olmamız bize bir ayrıcalık getirdi.
Bu alandaki en yeni ve en gelişmiş teknolojilere yatırım yaparak, müşterilerimizin Mudo mağazalarında yaşadığı alışveriş deneyimini etkileşimli, hızlı, kolay ve avantajlı bir noktaya taşıyacağımıza inanıyoruz.
POS Yardım Masası’na 365 gün 08:30-23:30 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.
DETAYLI BİLGİ