Store as a Service (STaaS)

Konsept olarak müşterilerimize sunmayı amaçladığımız STaaS hizmeti, genel olarak aşağıdaki başlıkları içermektedir. Hizmet, perakendecinin kasa noktasına dokunan her türlü donanım, yazılım ve entegrasyon işletimini, bunların yönetilmesini, izlenmesini ve gerektiğinde ilgili birimlerin otomatik olarak uyarılarak proaktif destek hizmeti sağlamasını, daha sorun ortaya çıkmadan sorunun giderilmesini, iş günü maliyetlerini azaltmayı ve sistemlerini profesyonel bir ekip ile yönetebilmenin ayrıcalığını yaşatmaktadır.

İşletim Hizmetleri:

  • Kasa Sistemi İşletimi
    • Ürün Yönetimi
    • Kampanya Yönetim Hizmetleri
  • Eğitim Hizmetleri
    • Mağaza ve Kasiyer Eğitimleri
  • Hizmet Seviyesi Yönetimi
    • Üçüncü Taraf Hizmetlerin Yönetilmesi
  • Operasyonel Hizmet Seviyesi Yönetimi
    • İçeriden Sağlanan Hizmetlerin Yönetilmesi
  • Yönetim ve İzleme
    • Kritik Veri İzleme
    • Ürün ve Fiyat Güncellemeleri
    • Kampanya Güncellemeleri
    • Satış Verisi
  • Sürüm Yama Yönetimi
    • Kasa sistemi ve mimarisi dahilinde olan sistemlerin yazılım ve işletim sistemleri
  • Değişiklik Yönetimi
    • Kasa sistemi ve mimarisi dahilinde her türlü değişikliğin bir süreç ve prosedür dahilinde yönetilmesinin sağlanması
  • İş Sürekliliği
    • Günlük / Haftalık / Aylık / Yıllık Kullanılabilirlik
  • Kapasite Yönetimi
    • Sürekli İyileştirme Hizmetleri
  • Güvenlik
    • Kasa Sistemi İşletimi
    • Kasa Sistemi Altyapısı
    • Kayıp Kaçak
    • Bilgi Güvenliği
  •  Proaktif Destek Hizmeti
    • Olası Sorunların Tespiti
    • Sorun Oluşmadan Olası Arızanın Tespiti
    • Düzeltici Faaliyetlerin Gerçekleştirilmesi
    • Gerekli Politika, Prosedür ve Süreçlerin Oluşturulması

POS Yardım Masası’na 365 gün 08:30-23:30 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.

POS Yardım Masası