Neden POS e-DOC?

Perakende sektöründe işletmelerin en büyük ihtiyaçlarından biri olan e-Fatura, e-İrsaliye ve e-Arşiv Fatura gibi belge türlerini öncelikli olarak destekleyerek işletmelerin dijital dönüşümünü kolaylaştırıyoruz. Müşterilerimizin iş süreçlerini optimize etmek ve e-belge yönetimini kolaylaştırmak için sürekli olarak yeni e-belge türlerini sisteme dahil etmek üzere çalışıyoruz.

Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) tarafından lisanslı e-Belge Özel Entegratör Hizmetleri sunması konusunda yetkilendirilmiş bir e-Belge Özel Entegratörüyüz. Bu kapsamda, mükellefler adına elektronik belgelerin oluşturulması, güvenli bir şekilde saklanması ve entegrasyon süreçlerinin kolaylaştırılmasına yönelik aşağıdaki hizmetleri sunmaktayız.

  • e-Fatura, e-İrsaliye, e-Arşiv Fatura gibi Elektronik Belgelerin Oluşturulması, Gönderilmesi ve Saklanması
    HSM (Hardware Security Module) chiazı ile Otomatik İmzalama:
  • 7/24 sistem erişimi ile İş Akışı Sürekliliği sağlanması
  • Belgelerin 10 yıl boyunca Saklanması
    Altyapının üstlenilmesi ve maliyetlerin tarafımızca karşılanması:
  • Mevzuat Takibi ve düzenli bilgilendirme:.
  • Olağanüstü Durumlarda kullanmak üzere e-belge verilerinin yedeklenmesi ve Felaket Kurtarma Merkezi hizmetleri sunulması

POS Yardım Masası’na 365 gün 08:30-23:30 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.

POS Yardım Masası